Certyfikat Google – Internetowe rewolucje. Podstawy marketingu internetowego. Tematy: Zwiększ sprzedaż w internecie, Wykorzystaj w pełni możliwości filmów, Wypróbuj marketing treści, Daj się zauważyć dzięki reklamom w wyszukiwarkach, Szczegółowe omówienie reklam displayowych…
Rozmieszczenie Elementy nie powinny być rozmieszczone przypadkowo, zaplanuj ich układ. Informacje istotne powinny znajdować się na samej górze. Przy mailingach nie responsywnych tworzonych wyłącznie na tabelach i kodzie html, bez div-ów i css-a, zamieszczaj najważniejsze informacje po lewej stronie. Staraj się nie tworzyć długich mailingów, nie każdy je przewija. Przy zamieszczaniu większej ilości […]
Obsługiwane formaty reklam dla Google AdWords w sieci displayoweh Google Display Network (GDN). Czerwonym kolorem zostały wyróżnione formaty reklam najpopularniejsze i najskuteczniejsze wg google. Kwadratowe i prostokątne 200 × 200 Mały kwadrat 240 × 400 Pionowy prostokąt 250 × 250 Kwadrat 250 × 360 Potrójny szeroki ekran 300 × 250 Baner […]
Coś o treści w mailingu reklamowym. Projektowanie mailingu może wydawać się bardzo proste. Jednak równie prosto można sprawić by był on mało przyjazny w odbiorze. Samo przygotowanie techniczne jest bardzo ważne, by nasz mail nie będzie odebrany przez system pocztowy jako spam i trafiał do kosza. Pierwszą treścią na którą zwraca […]
Zakończyła się kolejna już edycja Power to Design 2015, która w tym roku odbyła się w Centrum Nauki Kopernik. Prelegentami tegorocznej edycji byli czołowi projektancki, z dobrze znanych agencji webowych i interaktywnych z Polski i ze Świata. Między innymi zwycięzcę Webby Awords, agencję Britht Media, za projekt interaktywnej strony warsawrisinge.eu. Piotr Jaworowski z Ars […]
Ta strona wykorzystuje pliki cookie i zewnętrzne skrypty, aby zwiększyć wygodę korzystania. Więcej w Polityka Prywatności i Cookies
Polityce Prywatności i Cookies „>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego również RODO.
Dokument stanowi politykę prywatności serwisu www.kamilchrzanowski.pl. Osobą zarządzającą Twoimi danymi osobowymi jest właściciel Kamil Chrzanowski, 86-105 Świecie, kontakt@kamilchrzanowski.pl zwany również Administratorem. W serwisie nie ma potrzeby zakładania konta, ani logowania się.
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Formularz kontaktowy
Dane podane w formularz kontaktowy, są zbierane wyłącznie po uzyskaniu zgody użytkownika. Dane będą użyte jedynie w celu komunikacji, czyli odpowiedzi na przesłania przez Ciebie wiadomość.
Google Analytics
Przy odwiedzaniu serwisu, gromadzone są jedynie dane statystyczne, nie osobowe. Takie dane udostępniają przeglądarki np. nazwa i wersja przeglądarki internetowej, ustawienia językowe, strona odsyłająca, data i godzina odwiedzin, czas pobyt czy informacja z jakiego urządzenia odwiedzają serwis użytkownicy. Nie są to dane imienne, bez pośrednio wskazujące na daną osobę. Dają one wgląd do tego co dzieje się na stronie i pozwalają one na jej udoskonalenie.